MENU
  Úvodní strana > Články > Jak postupovat u nevyhovujícího zboží?

Jak postupovat u nevyhovujícího zboží?


I přes pečlivé vybírání se může stát, že Vám nakonec náramek nebo prstýnek nesedí nebo se Vám korálek jednoduše nelíbí. Zde najdete návod, jak v takovém případě postupovat.

Jaké možnosti tedy existují?

Jak na to?

Stačí nás do 14 dnů od převzetí zásilky informovat, že máte zájem zboží vrátit či vyměnit - emailem, telefonicky či zadáním reklamace do automatického reklamačního systému. V případě, že jste našim registrovaným zákazníkem, tak je možno provést reklamaci pomocí online formuláře, jenž najdete v zákaznické administraci po přihlášení. V případě, že jste se nezaregistrovaly, tak je možné se registrovat dodatečně. Neregistrovaní zákaznici mohou zadat reklamaci pomocí odkazu, jenž je zasílám spolu s informací o odeslání objednávky přepravci.

Zásilku s vyplněným reklamačním formulářem či číslem reklamace nám zašlete na naši adresu, kterou na faktuře, i na našich stránkách v sekci Kontakt. Poté nám pomocí formuláře či na email klenoty@klenotysperky.cz zašlete podací číslo zásilky, abychom si ohlídali doručení vráceného produktu. Bez podacího čísla zásilky není možné garantovat doručení balíčku!

Co mám čekat dál?
Dodání Vaší zásilky k nám může trvat i několik dní. Jakmile k nám však dorazí, budeme Váš požadavek ihned řešit a budeme Vás informovat emailem do 3 prac. dnů. Pokud budeme mít zboží, které jste si vybrali na výměnu, na skladě, pošleme Vám nový balíček co možná nejrychleji. Může se však také stát, že produkt, které chcete, zrovna bohužel skladem nebude. V takovém případě čekáme na jeho naskladnění (v případě výrobků ze stálé nabídky) – zboží bývá opět na skladě do 3 týdnů.

Jak je to s platbami při výměně nebo vracení zboží?
Pokud nevyhovující zboží jen vracíte, je to jednoduché – do čtrnácti dní od doručení Vaší zásilky k nám posíláme peníze na Váš účet či obdržíte emailem dárkový poukaz.

Pokud žádáte o výměnu, mohou nastat tyto možnosti:


Pokud máte nějaké další otázky týkající se nákupu na Klenotysperky.cz, kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na klenoty@klenotysperky.cz či telefonicky na +420 774 356 497 ve všední dny od 9:00 do 17:00.

ZPĚT na přehled všech článků