MENU
  Úvodní strana > Články > Doručování objednávek během výjimečného stavu

Doručování objednávek během výjimečného stavu


Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali o aktuální situaci při vyřizování Vašich objednávek. Většina z nás momentálně prožívá nelehké období a i některé  e-shopy fungují s jistým omezením. My pro Vás máme dobrou zprávu - objednávky vyřizujeme v běžném termínu:). Jelikož máme v nabídce také produkty zakázkové výroby či na objednání, může u těchto objednávek dojít k mírnému zpoždění - maximálně se však jedná o jeden pracovní den. Ve skladu jsme přijali zvýšená hygienická opatření - nošení roušek, jednorázových rukavic, používání desinfekčních gelů a častá desinfekce povrchů. Z důvodu možného přetížení zákaznické linky se může stát, že se k nám nedovoláte. V tomto případě nám zašlete e-mail či SMS zprávu a my se s Vámi spojíme. Snažíme se na Vaše dotazy reagovat vždy co nejrychleji.
 

Co již nemůžeme ovlivnit, je případné omezení při doručení zásilky. Pokud bychom Vám mohli doporučit, jaký způsob dopravy u objednávky zvolit, rozhodě v tuto chvíli doporučujeme Zásilkovnu či kurýrní službu s platbou předem. Ke konkrétním přepravcům si dovolujeme napsat krátké informace: 


ČESKÁ POŠTA

Doporučená zásilka a cenné psaní - zásilka na dobírku Vám bude automaticky uložena na Vaší poště, zásilka bez dobírky (tedy předem uhrazená objednávka) Vám bude vložena do poštovní schránky.  
Balík do ruky - doručuje se na adresu příjemce. V případě dobírky je platba možná pouze bezhotovostně - tedy platební kartou. Rádi bychom Vás upozornili, že i u balíku do ruky nemusí doručovatel zásilku předat, pokud není příjemce chráněn rouškou či jinou ochrannou pomůckou. 
Omezený provoz pošty - aktuálně mají všechny pobočky otevřeno maximálne do 16 hodin a o víkendu je zavřeno.  Do 10.00 hod jsou na poštách obsluhováni pouze zákazníci nad 65 let. 

 

KURÝRNÍ SLUŽBA na území ČR - DPD

Doručuje se standardně na Vámi uvedenou adresu. Jediné omezení je úhrada objednávky na dobírku - kurýr přijímá pouze bezhotovostní platby - tedy kartou. Platba v hotovosti není možná! 

 

ZÁSILKOVNA na území ČR a SR

Zhruba třetina výdejních míst Zásilkovny je uzavřena či má otevřeno s jistým omezením. Aktuální informace najdete na https://www.zasilkovna.cz/pobocky. V případě, že zvolíte pobočku Zásilkovny, která je momentálně uzavřena, bude balíček automaticky přesměrován na nejbližší výdejní místo. Na výdejních místech lze platit pouze bezhotovostně - platební kartou. Objednávku je možné uhradit i platební kartou pomocí odkazu na trackování balíčku. Platba v hotovosti není možná!

 

KURÝRNÍ SLUŽBA SR

Přepravní společnost GLS nemá aktuálně dostatečnou kapacitu pro doručování Vašich zásilek, proto jsme využili služeb přepravní společnosti ReMax. Zásilky mohou nabrat zpoždění v doručení max. 1 den v důsledku zvýšených kontrol na hraničních přechodech. Zásilky je možné hradit pouze bezhotovostně - platební kartou. tzn. platební kartou při prevzetí zásilky nebo pomocí internetové odkazu pro trackování balíčku.

 

V případě, že budete mít jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Budeme se těšit na Vaše objednávky a věříme, že se vše vrátí do běžného režimu co nejdříve. 

ZPĚT na přehled všech článků